מידע על קנקון

December 29 2022doritr

לא מעט ישראלים בוחרים במקסיקו עבור טיול וחופשה. אם החלטתם ללכת על טיול במקסיקו, חשוב מאוד שתדעו כמה דברים חשובים על כל היעדים שכדאי לכם לבקר בהם. חשוב שתדעו כי קנקון היא אחת היעדים במקסיקו שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם. מדובר על עיר נופש במזרח מקסיקו אשר מציעה חופים לבנים, מי ים בצבע טורקיז, מוזיאון תת ימי, אתרי צלילה אטרקטיביים ביותר, חיי לילה סוערים, מלונות יוקרה ועוד. מעבר לכך אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, חשוב שתדעו כי קנקון היא עיר ידידותית מאוד לילדים ויש בה פארקים רבים עם בעלי חיים יבשתיים וימיים וכן חוויות אקסטרים וספינות פיראטים.

איזה אטרקציות אפשר למצוא בקנקון?

קנקון מקסיקו מציעה לכם מגוון אטרקציות שחשוב מאוד שתכירו, כך לדוגמא: ניתן למצוא בה מוזיאון תת ימי שהוא אוצר אומנותי מופלא שבהחלט אסור לפספס. את המוזיאון ניתן לראות בצלילה, שנירקול או דרך סירת זכוכית. מתחת למים מוצבים פסלים בדמות אדם וסביבם ניתן למצוא דגים במגוון צבעים שונים.

אטרקציה נוספת שלא כדאי לוותר עליה בקנקון היא צלילה עם כרישים. בקנקון ובסביבה יש אתרי צלילה רבים ויפים לאוהבי צלילה מושבעים. אם אתם מעוניינים להיחשף לעולם קסום המצוי מתחת למים ואם אתם אמיצים, אין ספק כי האי איסלה מוחרס המצוי במרחק של 11 ק”מ מקנקון מציעה אתר צלילה איכותי שבו תוכלו לצלול יחד עם כרישים.

מלבד זאת ניתן למצוא אטרקציות נוספות בקנקון אשר יכולות להסב לכם הנאה רבה. כדאי להכיר את האטרקציות השונות בכדי לבחור את המתאימות לכם ביותר.

בילוי עם ילדים

אם הגעתם לנופש משפחתי בקנקון, אתם בוודאי מחפשים את האטרקציות המשפחתיות הטובות ביותר. הנה כמה מהן: הפארק Exaret- בפארק זה תוכלו למצוא בעלי חיים שונים לרבות קופים, פרפרים, תוכים, נמרים, צבי ים וכן גן בוטני עם צמחייה ופרחים מגוונים. בפארק תמצאו פעילויות מים לרבות שייט, שחייה במערות או עם דולפינים, צלילה ועוד.

עוד אטרקציה שמתאימה גם לילדים היא פארק אקסטרים שבו ניתן למצוא אומגה שעוברת מעל צמרות העצים וכן לנחות בתוך מעיין, לנסוע בטרקטורונים לעבר מסלולי חבלים ועוד.

אטרקציה נוספת היא ספינת הפיראטים. מדובר על שיט בספינה אשר משחזרת ספינות פיראטיות מהמאה ה17. מדובר על אטרקציה לכל המשפחה.

 שופינג וחיי לילה

בקנקון ניתן למצוא קניון גדול ומרכזי המציע מגוון רחב של חנויות אופנה, דוכנים שנמכרים בהם תכשיטים, בשמים, בגדים ועוד. בקניון זה ללא ספק כדאי לבקר בכדי לקנות מזכרות, בגדים, בשמים ועוד. חיי הלילה מאוד תוססים בקנקון וניתן למצוא לא מעט מועדוני לילה שכדאי לבקר בהם, מסעדות טובות, ברים ועוד. כל אלה פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה ומאפשרים לכל אדם שמעוניין להנות מהם.

Share: